Nabór na stanowisko ds. edukacji ekologicznej - BIP Pieniński Park Narodowy
Nabór na stanowisko ds. edukacji ekologicznej
Pieniński Park Narodowy poszukuje kandydata na stanowisko ds. edukacji ekologicznej
WARUNKI ZATRUDNIENIA
Nazwa i adres jednostki: Pieniński Park Narodowy, ul. Jagiellońska 107B, 34-450 Krościenko nad Dunajcem;Liczba stanowisk: 1;
Wymiar zatrudnienia: pełny etat, praca wg harmonogramu, również w dni wolne od pracy (soboty, niektóre święta);
Pierwsza umowa na okres próbny, kolejne na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Data zatrudniania: 18.08.2025 r.
WYMAGANIA
- Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie wyższe z zakresu: nauk biologicznych, nauk leśnych, nauk o Ziemi i środowisku i innych - patrz rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 14 lutego 2024 r. w sprawie stanowisk oraz wymagań kwalifikacyjnych, jakie powinni spełniać pracownicy zatrudnieni na poszczególnych stanowiskach w Służbach Parków Narodowych (Dz.U. 2024 poz. 229)
- Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- niekaralność,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- dobry stan zdrowia i kondycja fizyczna umożliwiająca pracę w trudnym terenie górskim, w różnych warunkach pogodowych
- umiejętność obsługi komputera (znajomość MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook, media społecznościowe),
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, rzetelność, dokładność, systematyczność,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, zaangażowanie, kreatywność i twórczość;
- Wymagania pożądane:
- uprawnienia pedagogiczne,
- uprawnienia przewodnickie,
- znajomość języka angielskiego, lub innych (słowacki, niemiecki, francuski)
- doświadczenie w prowadzeniu zajęć w terenie,
- znajomość topografii, walorów przyrodniczych, kulturowych i turystycznych Pienin, historii, zadań i celów Pienińskiego Parku Narodowego,
- umiejętność prawidłowego redagowania pism, dokumentów, informacji, sprawozdań,
- umiejętność rozpoznawania gatunków roślin i zwierząt występujących w Parku,
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość systemu GIS
ZAKRES PODSTAWOWYCH ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU
- organizacja i prowadzenie zajęć edukacyjnych na terenie Pienińskiego Parku Narodowego,
- współtworzenie i udział w projektach edukacyjnych (opracowanie i wdrażanie programów edukacji środowiskowej),
- organizacja i udział w wydarzeniach edukacyjnych,
- współpraca ze szkołami w zakresie upowszechniania wiedzy i postaw ekologicznych (prowadzenie zajęć z młodzieżą czterech gmin pienińskich w ramach programu edukacyjnego PPN),
- współpraca z komórkami PPN w zakresie swoich obowiązków,
- dystrybucja wydawnictw Pienińskiego PN,
- przygotowanie projektów pism i korespondencji zgodnie z zakresem swojego działania,
- udzielanie i aktualizowanie informacji turystycznej,
- praca w punktach obsługi zwiedzających.
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA
- podpisane własnoręcznie lub profilem zaufanym CV i list motywacyjny z informacją o dotychczasowym przebiegu pracy zawodowej, doświadczeniu oraz posiadanych umiejętnościach,
- kserokopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, posiadane uprawnienia (pedagogiczne, przewodnickie), kwalifikacje, znajomość języków obcych,
- kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Załącznik Nr 1),
- klauzula informacyjna RODO (Załącznik Nr 2),
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji (Załącznik Nr 3),
- zaświadczenie o niekaralności uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego - na podstawie art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. 2024 poz. 560), (Załącznik Nr 4).
- w sekretariacie PPN, z dopiskiem „Nabór - stanowisko ds. edukacji”,
- elektronicznie na adres e-mail: biuro@pieninypn.pl w temacie wpisując: „Nabór – stanowisko ds. edukacji”,
- pocztą tradycyjną na adres: Pieniński Park Narodowy, ul. Jagiellońska 107 B Krościenko nad Dunajcem, z dopiskiem „Nabór - stanowisko ds. edukacji”.
TERMIN SKLADANIA OFERT
- Termin składania ofert upływa z dniem: 18.04.2025 r.
- O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do PPN lub data złożenia w PPN.
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 182625601 w. 21.
REKRUTACJA ODBYWAĆ SIĘ BĘDZIE W DWÓCH ETAPACH:
- I etap: weryfikacja zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia formalnych wymogów przystąpienia do naboru dotyczących m. in. wykształcenia i kwalifikacji,
- II etap: test sprawdzający wiedzę o Pieninach (Test będzie obejmować wiedzę dostępną między innymi w następujących publikacjach: Józef Nyka „Pieniny - przewodnik”, mapy turystyczne oraz strona internetowa https://piepn.gov.pl/),
- III etap: rozmowa kwalifikacyjna, podczas której komisja oceni w szczególności umiejętności kandydata dotyczące wykorzystania w praktyce jego wiedzy z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy, którego dotyczy nabór.
INFORMACJE DODATKOWE:
- w zgłoszeniu należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu,
- kandydaci, którzy po weryfikacji zgłoszeń zostaną dopuszczeni do II etapu naboru, zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną lub telefonicznie o jego terminie,
- istnieje możliwość przyznania mieszkania służbowego na czas zatrudnienia,
- dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 182625601 w. 21. lub 452 063 902
Liczba odwiedzin:
2280
Podmiot udostępniający informację:
Pieniński Park Narodowy
Informację wytworzył:
Adam Rusek
Informację opublikował:
Adam Rusek
Data publikacji:
20.03.2025
Data pierwotnej publikacji:
20.03.2025 12:13:35
Data ostatniej modyfikacji:
20.03.2025 14:47:01
Data przeniesienia do archiwum:
Brak danych
Data wytworzenia informacji:
20.03.2025
20.03.2025 14:47:01
Adam Rusek -
Edycja artykułu
20.03.2025 14:44:26
Adam Rusek -
Edycja artykułu
20.03.2025 12:13:35
Adam Rusek -
Publikacja artykułu