Nabór na na stanowisko ds. płac - BIP Pieniński Park Narodowy
Nabór na na stanowisko ds. płac
Pieniński Park Narodowy poszukuje kandydata na stanowisko ds. płac
Warunki Zatrudnienia
Liczba etatów: 1/1 tj. 40 godzin tygodniowo/ 8 godzin dziennie.Pierwsza umowa na okres próbny, kolejne na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Miejsce wykonywania pracy: dyrekcja Pienińskiego Parku Narodowego w Krościenku nad Dunajcem, ul. Jagiellońska 107 B.
Praca administracyjno-biurowa. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Data zatrudniania: 1.07.2025 r.
Wymagania
- Wymagania konieczne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe lub średnie,
- co najmniej roczny staż pracy na stanowisku związanym z obsługą wynagrodzeń bądź w księgowości na podobnym stanowisku,
- znajomość zasad naliczania wynagrodzeń,
- dobra znajomość obsługi edytorów tekstowych i arkuszy kalkulacyjnych,
- znajomość programu ePłatnik,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, odporność na stres,
- umiejętność analitycznego myślenia, współpracy,
- komunikatywność, dokładność, systematyczność, terminowość,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
- Wymagania pożądane:
- studia kierunkowe z zakresu ekonomii, prawa pracy, znajomość przepisów ustaw: o rachunkowości, o systemie ubezpieczeń społecznych, o powszechnym ubezpieczeniu zdrowotnym, o podatku dochodowym od osób fizycznych, znajomość zadań realizowanych przez Pieniński Park Narodowy,
- ukończone szkolenia lub kursy w zakresie płac.
Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku
- sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym wszystkich rachunków, faktur i innych dokumentów finansowych,
- prowadzenie ewidencji materiałowo – ilościowo – wartościowej w systemie komputerowym (wycenianie kwitów magazynowych, uzgadnianie stanów wartościowych z ewidencją syntetyczną na koniec każdego miesiąca, wystawianie faktur VAT i innych dokumentów sprzedaży w ramach procedury sprzedaży wyrobów (np. drewno, siano), prowadzenie pozaksięgowej ewidencji sprzedaży drewna i uzgadnianie z leśniczymi stanu na koniec miesiąca,
- sprawdzanie i wycenianie oraz sporządzanie zestawień zbiorczych spisów z natury i różnic inwentaryzacyjnych prowadzonych przez siebie kont,
- sporządzanie listy płac pracowników oraz prowadzenie całej dokumentacji dotyczącej płac (sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym wszystkich dokumentów dotyczących płac, prowadzenie dokumentacji stanowiącej podstawę wypłat zasiłków chorobowych i opiekuńczych, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS w systemie ePłatnik, prowadzenie dokumentacji związanej z podatkiem dochodowym od osób fizycznych, uzgadnianie wypłaconych wynagrodzeń z rozliczeniem kosztów przedstawionych przez pracowników merytorycznych,
- współpraca z pracownikiem kadr w zakresie swoich kompetencji,
- naliczanie składki i sporządzanie deklaracji miesięcznych wpłat na PERFON,
- przygotowanie analizy finansowej jako części składowej analizy działalności Parku,
- zastępstwo pracownika na stanowisku księgowego w razie jego nieobecności,
- prowadzenie księgowości kasy zapomogowo-pożyczkowej,
- wykonywanie zadań związanych z realizacją projektów zewnętrznych w ramach posiadanych kompetencji (księgowanie, rozliczanie, sporządzanie list plac), zgodnie z wydanymi zarządzeniami Dyrektora Pienińskiego Parku Narodowego,
- wykonywanie innych prac zleconych przez głównego księgowego.
Wymagane dokumenty i oświadczenia
- podpisane własnoręcznie lub profilem zaufanym CV i list motywacyjny (z danymi do kontaktu),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- zaświadczenia lub kserokopie innych dokumentów potwierdzających wykonywanie pracy na stanowiskach o specjalności zgodnej z określonym wyżej zakresem działania (zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje itp.),
- kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy),
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Załącznik Nr 1),
- klauzula informacyjna RODO (Załącznik Nr 2),
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji (Załącznik Nr 3).
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać:
- w sekretariacie PPN, z dopiskiem „Nabór - stanowisko ds. płac”,
- elektronicznie na adres e-mail: biuro@pieninypn.pl w temacie wpisując: „Nabór – stanowisko ds. płac”,
- pocztą tradycyjną na adres: Pieniński Park Narodowy, ul. Jagiellońska 107 B Krościenko nad Dunajcem, z dopiskiem „Nabór - stanowisko ds. płac”.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu oferty do PPN lub data złożenia w PPN.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 182625601 w. 21.
Rekrutacja odbywać się będzie w drodze rozmowy kwalifikacyjnej. Termin, w którym odbędzie się rekrutacja oraz informacja o dokonanym wyborze zostanie przekazana wybranym osobom telefonicznie.
Pieniński Park Narodowy zastrzega sobie możliwość kontaktowania się z wybranymi kandydatami.
Liczba odwiedzin:
489
Podmiot udostępniający informację:
Pieniński Park Narodowy
Informację wytworzył:
Adam Rusek
Informację opublikował:
Adam Rusek
Data publikacji:
30.01.2025
Data pierwotnej publikacji:
30.01.2025 10:21:42
Data ostatniej modyfikacji:
30.01.2025 10:21:42
Data przeniesienia do archiwum:
Brak danych
Data wytworzenia informacji:
29.01.2025
30.01.2025 10:21:42
Adam Rusek -
Publikacja artykułu