Dostawa sortów BHP dla pracowników PPN - BIP Pieniński Park Narodowy
Dostawa sortów BHP dla pracowników PPN
Wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sortów BHP dla pracowników Pienińskiego PN
Pieniński Park Narodowy w Krościenku n/D informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę sortów BHP dla pracowników Pienińskiego PN, zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w PPN niepodlegających przepisom ustawy „Prawo zamówień publicznych” (PZP), oferty złożyły dwie firmy:
1. Przedsiębiorstwo Fryda, Andrzej Fryda, ul. Składowa 26, 34-400 Nowy Targ
2. IRMAK P.P.H.U. Ireneusz Kapłan, ul. Roztocze 5c/4a, 20-722 Lublin
Do realizacji zamówienia komisja przetargowa zakwalifikowała dwie firmy biorące udział w postępowaniu (zestawienie poniżej), z którymi to zostanie podpisana umowa na dostawę sortów BHP.
1.Przedsiębiorstwo Fryda
Adres: Nowy Targ ul. Składowa 26
cena brutto: 9.374,94 PLN
2.IRMAK PPHU
Adres: Lublin ul. Roztocze 5c/4a
Cena brutto: 13.837,50 PLN
razem: 23.212,44 PLN
Pieniński Park Narodowy w Krościenku n/D ogłasza zamówienie publiczne w trybie zapytania ofertowego na zakup i dostawę sortów BHP dla pracowników PPN w 2025 r.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych w PPN niepodlegających przepisom ustawy „Prawo Zamówień Publicznych” (PZP) o szacunkowej kwocie netto poniżej kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP.
Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 8.07.2025 r., do godz. 09.00 w dyrekcji Pienińskiego Parku Narodowego, ul. Jagiellońska 107 b, 34-450 Krościenko n/D, pokój 203 (sekretariat): listownie, mailowo, faksem lub osobiście.
Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie zamówienia jest Agnieszka Hrydziuszko - tel. (18) 262 56 01, (18) 262 56 02, w godz. 8.00 – 14.00.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
Zamawiający informuje o przetwarzaniu danych osobowych, w związku z realizacją niniejszego zapytania ofertowego.
Specyfikacja warunków zamówienia (SWZ) wraz z załącznikami do pobrania na stronie internetowej https://piepn.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne-ponizej-130-000-00-zl lub w dyrekcji PPN pokój 107.
Liczba odwiedzin:
482
Podmiot udostępniający informację:
Pieniński Park Narodowy
Informację wytworzył:
Agnieszka Hrydziuszko
Informację opublikował:
Justyna Mruk
Data publikacji:
10.07.2025
Data pierwotnej publikacji:
02.07.2025 09:34:58
Data ostatniej modyfikacji:
10.07.2025 13:56:14
Data przeniesienia do archiwum:
Brak danych
Data wytworzenia informacji:
01.07.2025
10.07.2025 13:56:14
Justyna Mruk -
Edycja artykułu
02.07.2025 09:45:50
Justyna Mruk -
Edycja artykułu
02.07.2025 09:34:58
Justyna Mruk -
Publikacja artykułu